رسانه

عدم تعامل و ارتباط با اصحاب رسانه در جشنواره تئاتر رامان سردشت

سرویس موکریان- هیچ گونه تعاملی از سوی دبیر خانه و دبیر دومین دوره جشنواره تئاتر  رامان سردشت با اصحاب رسانه و خبرگزاری ها نشد.

به گزارش خبرنگار بتین نیوز،باتوجه به برگزاری دومین دوره جشنواره تئاتر رامان سردشت ،که در تاریخ 9 الی 12 اسفندماه سال جاری برگزار شد،از سوی دبیر جشنواره،دبیر خانه و روابط عمومی جشنواره هیچگونه تعاملی برقرار نشد و با توجه به حضور برخی رسانه ها به صورت مستقل،حتی از اسکان و ژتون غذا خبرنگاران خبری نبود و عده ای مجبور شدند برای سرو غذا به خانه خود برگردند یا در خیابان ساندویچ بخورند.

برگزاری و نشست های مطبوعاتی در جشنواره و رویدادهای فرهنگی و هنری و دعوت ازخبرنگاران جزو روال برگزاری می باشد که در این جشنواره خبری از آن نبود.

از آنجایی که رسانه و مطبوعات همواره بازویی قدرتمند در جهت انعکاس و پوشش یک رویداد بوده است، اما به دلیل ناکارآمدی دبیر جشنواره و نداستن برگزاری روال یک رویداد هنری،در این جشنواره بی احترامی های زیادی هم  از طرف دبیر جشنواره به خبرنگاران و اصحاب رسانه شد، که این موضوع با واکنش جامعه خبرنگاران و اصحاب رسانه روبرو شده است.

با توجه به برگزاری آیین اختتامیه جشنواره رامان سردشت و قرائت بیانیه و اعلام رای داوران جشنواره ،تا درج این خبر  هیچ لیستی از برندگان و نفرات برتر ، توسط جشنواره یا اداره فرهنگ و ارشاداسلامی سردشت و یا روابط عمومی به هیچ یک از خبرنگاران یا پایگاههای خبری تحویل داده نشده است و به گفته تنی چند از خبرنگاران حاضر در اختتامیه ،گفته اند که اول خبر را باید برای سایت ایران تئاتر بفرستیم بعدا  خبرگزاریها با ذکر منبع از ایران تئاتر کپی کنند

جای بسی سئوال است که در کجای دنیا  اعلام نتایج 24 ساعت بعداز آیین اختتامیه اعلام می گردد؟!

انتهای پیام/ب

 

 

 

 

درباره‌ی لقمان شهابی

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری بتین نیوز / مدرس حوزه رسانه و خبرنگاری

همچنین ببینید

تئاتر

تئاتر یک ضرورت اجتماعی

روژانو ارجمند، بازیگر تئاتر و سینما// بتین نیوز-  می گویند تئاتر بسیار شبیه به زندگی …

اعلام فراخوان دومین جشنواره منطقه‌ای آئینی سنتی و آیین های نمایشی زیویه ( سقز)

فراخوان برگزاری دومین جشنواره منطقه‌ای آئینی سنتی و آیین های نمایشی زیویه ( سقز) مهلت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *