آذربایجان غربی

زیر ساخت‌های گردشگری آذربایجان‌غربی؛ صفر !

زیر ساخت های گردشگری آذربایجان غربی به لطف مسئولان متولی سالهات در رتبه صفر قرار گرفته است!

به گزارش بتین نیوز، به نقل از باریش، آذربایجان غربی به دلیل دارا بودن از آب و هوای مطلوب، در زمینه های تفریحی و گردشگری سهم بسزایی دارد که سال هاست این سرمایه به لطف عملکرد های ضعیف اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و سایر ارگان های مربوطه مغفول مانده است.

استفاده از ظرفیت های بی بدیل گردشگری در جای جای این استان پهناور، می‌تواند زمینه شکوفایی و توسعه اقتصادی آذربایجان غربی و جذب تروریست به ویژه ارومیه را فراهم کند اما این خطه سالهاست که از نبود مکان های تفریحی رنج می‌برد. ارومیه جاهای بسیار مناسبی برای ایجاد مکان های گردشگری دارد اما گویا مسئولان تنها به تفرجگاه بند برای تفریح و هوا خوری مردم اکتفا کردند که آن هم این روزها دیگر صفای گردش و تفریح ندارد.

نامناسب بودن مسیر تفرجگاه بند و عدم ساماندهی و نظارت بر جاده تنها بخشی از مشکلات این تفرجگاه به ظاهر تفریحی است که هر هفته شاهد حوادث دلخراش رانندگی در این مکان هستیم.

به نظر می‌رسد متولیان امر در حوزه گردشگری خیال ایجاد و احداث مکان های تفریحی و گردشگری در این شهر را ندارند چرا که سالهاست گوش و چشم مردم به وعده‌های توخالی و عملکردهای ضعیف عادت کرده است…

درباره‌ی لقمان شهابی

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری بتین نیوز / مدرس حوزه رسانه و خبرنگاری

همچنین ببینید

بازدید از جاذبەهای گردشگری تاریخی شهرستان بوکان بصورت رایگان در ایام نوروز ١۴٠٣”

ادارە میراث فرهنگی شهرستان بوکان با همکاری شهرداری و دفاتر خدماتی مسافرتی برگزار می کند …

نوروز

مراسم بزرگ‌ و باشکوه نوروز در شهر صاحب+ فیلم

مراسم بزرگ‌ و باشکوه  عید باستانی نوروز در شهر صاحب  استان کردستان برگزار شد به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *