سرپرست

دکتر ناصح محمدخانی به عنوان سرپرست شهرداری بوکان معارفه شد

به دنبال استیضاح و برکناری «رشید میرحسامی» از شهرداری بوکان، «دکتر ناصح محمد خانی»به عنوان سرپرست این شهرداری معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری بتین نیوز ، امروز پنج شنبه (۲۸  مهرماه) در مراسمی که در محل شهرداری بوکان برگزار شد، «دکتر ناصح محمدخانی» به عنوان سرپرست شهرداری بوکان معارفه شد و از تلاش های رشید میرحسامی شهردار سابق بوکان و افشین پاچیده مسئول اداره امور این شهرداری تقدیر شد.

محمد خانی در مصوبه ای به تاریخ ۱۱مهرماه و‌ با پنج رای موافق به عنوان سرپرست شهرداری بوکان انتخاب شد اما معارفه وی به علت کارشکنی‌های متعدد دو هفته طول کشید.

شورای شهر بوکان همزمان محمدخانی را به عنوان  شهردار این شهرداری انتخاب وجهت انجام مراحل قانونی به فرمانداری بوکان معرفی کردند.

این اقدام شورای شهر بوکان بعد از آن صورت می گیرد که ۱۰ مهرماه  کمیته تطبیق فرمانداری بوکان، مصوبه استیضاح و  برکناری «رشید میرحسامی» از شهرداری بوکان را تایید کرد.

« ناصح محمدخانی» دارای دکتری برنامه ریزی شهری است که سابقه 9 سال تصدی پست  شهرداری در شهرهای زرینه، دیواندره و تکاب و 13 سال سابقه کارمند شهرداری را در کارنامه خود دارد.

شهردار برتر استان کردستان در  سال 1392، شهردار نمونه فرهنگی استان کردستان در سال 1394 و مدیر برتر شهرستان دیواندره در سال های 1393 و 1395 و مولف کتاب بلوک شهری (راهنمایی برای طراحان شهری، معماران و برنامه ریزان شهری در سال 2020) بخشی دیگر از سوابق مدیریتی و علمی محمد خانی است.

احمد رحمانی، ناصر کاکه زاده، ژیلا عبدی، گلاویژ حسینی، پحشان سلیمی از موافقان برکناری میرحسامی و معرفی محمد خانی به عنوان شهردار بوکان  و  «علی قادری» و «کمال کریمی» از مخالفان بودند.

 محمد خانی سرپرست شهرداری بوکان در مراسم معارفه خود ضمن تقدیر از تلاش شوراها و شهرداران ادوار گذشته افزود: یکی از مهم ترین مشکلات شهر بوکان ترافیک و کمبود سرانه‌ی فضای سبز است.

وی در ادامه افزود: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های دقیق و مطالعات کافی بتوانیم گام مهمی در راستای توسعه فضای سبز شهری و ساماندهی ترافیکی معابر شهری علی الخصوص با احداث دو دهنه پل بر روی سیمینه رود برداریم.

درباره‌ی لقمان شهابی

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری بتین نیوز / مدرس حوزه رسانه و خبرنگاری

همچنین ببینید

غرق

غرق شدن جوان بوکانی در رودخانه ساروقامیش

جوان بوکانی در رودخانه ساروقامیش غرق شد. به گزارش بتین نیوز، عصر دیروز دوشنبه ۱۳ فروردین …

آموزشی

وشنبه ۱۳ فروردین متأسفانه یک جوان ۱۶ ساله بوکانی

فاطمه رستمی معلم پایه ابتدائی آموزش و پرورش شهرستان بوکان که دارای مدرک کارشناسی IT …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *