احداث

آغاز عملیات احداث ٧٠٠ واحد نهضت ملی مسکن در بوکان

عملیات احداث ٧٠٠ واحد نهضت ملی مسکن در شهرستان بوکان با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان‌غربی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار بتین نیوز، سرپرست هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان‌غربی در مراسم آغاز عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن در شهرستان بوکان بیان اینکه استان در اجرای نهضت ملی مسکن پیشگام است، گفت: همگرایی دستگاه‌های اجرایی برای تحقق اراده دولت مردمی برای خانه‌دارشدن مردم در قالب نهضت ملی مسکن ضروری است و انتظار می‌رود سال آینده کارهای گسترده‌ای در عرصه ساخت‌وساز مسکن محقق شود.

یاسر رهبردین با تاکید بر نگاه ویژه کمیته‌های برنامه‌ریزی شهرستانی به پیشبرد نهضت ملی مسکن، ادامه داد: امسال اقدامات موثری در تأمین اراضی مناسب برای تولید سالانه ۴۴ هزار واحد مسکن در استان انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی نیز در این مراسم از شناسایی ١٠۵ هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن در شهرستان بوکان خبر داد و گفت: ۶ هزار و ٩٧٢ خانوار در این شهرستان ثبت‌نام کرده‌اند که ٣ هزار و ٨٩۶ خانوار واجدشرایط اعلام شده‌اند.

سیدمحسن حمزه‌لو با اعلام اینکه واگذاری گروهی اراضی در اولویت برنامه اجرایی نهضت ملی مسکن قرار دارد، تصریح کرد: برنامه‌ریزی شده ٨ هزار و ۴٣٢ واحد مسکن در شهرستان بوکان احداث شود.

در این مراسم، قرارداد واگذاری زمین به صورت نمادین به یکی از متقاضیان اعطا شد.

درباره‌ی لقمان شهابی

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری بتین نیوز / مدرس حوزه رسانه و خبرنگاری

همچنین ببینید

غرق

غرق شدن جوان بوکانی در رودخانه ساروقامیش

جوان بوکانی در رودخانه ساروقامیش غرق شد. به گزارش بتین نیوز، عصر دیروز دوشنبه ۱۳ فروردین …

آموزشی

وشنبه ۱۳ فروردین متأسفانه یک جوان ۱۶ ساله بوکانی

فاطمه رستمی معلم پایه ابتدائی آموزش و پرورش شهرستان بوکان که دارای مدرک کارشناسی IT …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *