رونمایی پوستر اولین جشنواره اتودهای نمایشی بوکان + تصویر

عصر روز چهارشنبه ۱۵ تیرماه پوستر اولین جشنواره اتودهای نمایشی بوکان رونمایی شد

به گزارش بتین نیوز، عصر روز چهارشنبه ۱۵ تیرماه در لابی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوکان با حضور حاج انور حبیب زاده،نماینده بوکان در مجلس شورای اسلامی،منصور احمدی  ریاست محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی،شهردار و اعضای محترم شورای اسلامی شهر بوکان ،جمع کثیری از هنرمندان و پیشکسوتان عرضه بازیگری از شهرستانهای میاندوآب،شاهیندژ،تکاب،مهاباد و سقز و هنرمندان عزیز شهرستان  از پوستر اولین جشنواره اتودهای نمایشی شهرستان بوکان رونمایی شد.

در این مراسم هنرمندانی از جمله استاد سید علی قریشی ، حامد کوسه ای ، اسماعیل کوچری، عبداله خدایی و کریم صالحی  موسیقی هایی شاد و متنوعی اجرا کردند و در ادامه منصور احمدی از روند فعالیت های  فرهنگی و هنری اداره  فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوکان گفتند.

در قسمتی دیگر از سخنرانیها حاج انور حبیب زاده در بیانات خود  از حمایت کامل حوزه فرهنگ و هنر بخصوص هنر نمایش سخن گفت  و اظهار داشت که اهتمام هرچه بیشتر باید به این حوزه داده شود.

در ادامه یک اتود نمایشی توسط خانم الناز سیدی با موضوع شهادت و دفاع مقدس اجرا شد و هنرمندانی دیگر نیز  در راستای جشنواره و پربار کردن محفل بیاناتی فرمودند و در نهایت  با سرو #کلانه و ماست و یک عصرانه عالی به برنامه و آیین رونمایی خاتمه دادند.

دبیر اولین جشنواره اتودهای نمایشی بوکان آقای کاوه محمد زاده  از هنرمندان نامی و فاخر حوزه تئاتر در شهرستان بوکان می باشد.

اولین جشنواره اتودهای نمایشی بوکان  در  تاریخ چهارم و پنجم مرداد ماه سالجاری با شرکت ۲۶ اثر از شهرستانهای بوکان،مهاباد،میاندوآب،تکاب،و شاهین دژ برگزار خواهد شد.

درباره‌ی لقمان شهابی

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری بتین نیوز / مدرس حوزه رسانه و خبرنگاری

همچنین ببینید

کاهش ۸ درصدی تصادفات در بوکان

به گزارش بتین نیوز،سرهنگ موسی بهاری گفت: برابر آمار موجود در ۱۵ روزه تعطیلات نوروزی …

راهپیمایی

حماسه آفرینی بوکانی‌ها در روز جهانی قدس

امروز جمعه همزمان با سراسر جهان اسلام، بوکانی‌ها در روز جهانی قدس برای آزادی قدس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *